Det var sista gången jag åt pizza

Efter en slitsam dag med bl a massa strykning (älskar dock min ångstation som är på prova-på från jobbet), tvätta fönster, kånka flyttlådor från källaren m m så tänkte jag unna mig något och beställde pizza med hemkörning. Har aldrig varit speciellt förtjust i pizza egentligen, äter det kanske 3 ggr/år då jag är sugen, men det här fick nog bli sista gången.

I Sverige brukade jag beställa någon sorts variant med köttbitar och beasås bredvid och "Matador" som jag trodde skulle vara något liknande var i själva verket en degplatta indränkt i sås och med en hel, stor bit oxfilé ovanpå. Har nu ätit ca 1/4 - efter att ha skrapat bort all flottig bea i den mån det var möjligt - och mår illa! Aldrig mer pizza..!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bearnaisesås på pizza är inte min favorit heller..

Postat av: Ellinor

Emma: Jo, jag vill gärna ha det bredvid och doppa lite då jag känner för det men inte på HELA pizzan :p

2007-06-24 @ 22:45:10
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se