Martian Delights

Här går vi från ytterlighet till ytlighet.

Men för er som gillar att fynda smink är
Martian Delights årets tips! Det är en brittisk webshop som främst säljer makeup, men även en del parfym och hudvård. Det exeptionella är dock sminket och då syftar jag på priserna! Det rör sig visserligen om budgetmärken, främst Maybelline, L'Oréal och Max Factor. Men allvarligt talat - var annars kan du, som jag gjorde, köpa tre ögonskuggor, tre läppstift, två nagellack, en ögonpenna och en mascara för det sammanlagda priset av facila ca DKK 225:-?! Och då räknar jag ändå med frakten på ca 80:- (rekommenderat).

Det tog inte mer än 3 dagar efter att jag gjorde beställningen för mitt lilla paket att hitta från England till Danmark. Ett litet minus är att det enda betalningssättet är Paypal - vet att många tycker det känns osäkert men för mig har det hittills aldrig ställt till med några problem (peppar, peppar!).

Här är det jag köpte:

image650

- Nagellack L'Oréal LA Collection Crystals i "201" (godisrosa)
- Nagellack Maybelline Colorama i "Cotton Candy"
- Mascara Elizabeth Arden Double Density i "Black" (ej fullsize)
- Ögonpenna/skugga Cover Girl Slicks i "Midnight Metal"
- Ögonskugga Max Factor Earth Spirits Mono i "Smouldering Silver"
- Samma som ovan fast i "Fresh Rain"
- Ögonskugga L'Oréal Crea Creme i "Solar Gold"
- Läppstift Max Factor Stay Put i "Grape"
- Läppstift Maybelline Watershine Diamonds i "Sequin Ruby"
- Läppstift Maybelline Forever i "Toffee Creme"

Kommentarer
Postat av: Veronika

Åh, lite nytt smink är alltid gottigt. Jag städade ur sminkskåp och lådor härom veckan, och har lovat mig själv att tänka efter ordentligt innan jag köper på mig mer "skräp". Dvs att jag köper vettiga saker istället. Även billiga saker tar ju plats. Men jag har nog handlat för x antal hundra kronor sen jag sa det. Svårt hålla sig borta!

Postat av: Ellinor

Veronika: Hm, försöker nog tänka som du men det går inte så bra för mig heller! Älskar att handla smink och hudvård - faktiskt mer än kläder/skor..!

2007-06-09 @ 14:27:45
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se