Vardagsblogg in absurdum

Den här bloggen har blivit så rackarns trist och tråkig! Tiden springer sin kos och jag hinner inte med.. vardagen har övermannat mig och i och med att min tillvaro f n består av packa-städa-flytta-leta ny lägenhet-jobba så vimlar det inte precis av spännande små incidenter att rapportera om heller.

Ni tappra läsare som fortfarande hänger med får hålla till godo med en knapphändigt uppdaterad och ointressant blogg. Jag beklagar verkligen. Men lägga ner gör jag inte riktigt än.

Kommentarer
Postat av: Linda K

det är ofta vardagen som är intressant ju. forsätt så! :)

Postat av: Linda H

Jag läser din blogg så gott som dagligen, brukar sällan kommentera men ska försöka bli bättre på det. Jag gillar att läsa om ditt liv i Danmark och allt som hör till detta. Jag tycker du är modig som tog steget att flytta och arbeta i Danmark. Du har ju inte det alltid så lätt och jag håller mina tummar på att du finner ett bra långvarigt boende. Kämpa på! Kram.

2007-06-29 @ 14:18:14
Postat av: Andréa

Det gör inget. Bättre ibland än aldrig=) Och jag tycker om att läsa det du skriver..
Oavsett vardag och lägenhetsbekymmer...jag antar att du skriver för din egen skull. Och eftersom vi läser det du skriver så kan det ju inte vara dåligt;)
Lycka till med flytten!

2007-06-29 @ 22:25:16
Postat av: Karin

Även jag läser flera gånger i veckan sen ungefär ett år tillbaka (fast förr kommenterade jag under alias) och instämmer i att det är vardagen som är intressant. Vardagen förändras - och därmed bloggen. Och tur är väl det :)

2007-06-30 @ 01:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se