Varför?!!!

Ska snart ut i solen igen (är så blek att jag nästan är genomskinlig - skojar inte!) men först lite saker jag stör mig på:

- Varför ska det vara så svårt att hitta ett par sköna, enkla men snygga remsandaler i läder? Och varför har alla skobutiker på
Fisketorvet så dåligt sortiment? Varför åker jag överhuvudtaget till Fisketorvet där man hör svenska var 5:e meter (no offence)?! Fy för Fisketorvet.

- Varför ringer det fortfarande någon med okänt nummer flera gånger varje dag? Jag svarar inte i alla fall - det måste vara stalkern! Give it up.

- Varför har jag inte skaffat mig en ny lägenhet än trots att jag flyttar om 3 veckor? Varför finns det inga bra lägenheter att söka? Är det något som ger mig magknip så är det detta!

- Varför finns det människor som kallar sina djur för "mina barn/min son/min dotter" och refererar till sig själv som "mamma" eller "pappa" till dessa djur. Det är så töntigt att jag går av på mitten!

Man kan kanske tolka dessa som retoriska frågor. Nu ska jag ut i parken här intill och promenera ner till havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se