Gammal kärlek rostar inte...?

Man ska inte googla gamla kärlekar, det är ju det jag säger..

Martin har
gift sig. På min födelsedag (till råga på allt!) förra året. Med tjejen han blev tillsammans med 3 månader efter vi gjorde slut. De var dock vänner redan innan och hon var alltid så svartsjuk på mig (hon var ju kär redan då). Fy, lite jobbigt är det.. vi var inte tillsammans så länge men jag var toknere i honom. Tyvärr var det mitt fel att han gjorde slut, fattade inte då att man faktiskt måste visa till 100% hur kär man egentligen är - det tar jag igen nu med dansken. Men jag har nog aldrig lipat så mycket som jag gjorde då, den 2 januari 2002 och flera dagar efteråt, bokstavligen dygnet runt. Ville ha honom tillbaka långt tid efter det men kontakten upphörde sedan eftersom jag inte fixade att bara vara vänner. Hoppas han är lycklig nu i alla fall, det tror jag att han är.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, nu var jag tvungen att googla också. Men det är bara ett ex som gift sig och det visste jag ju redan om :)

Postat av: Annie

Tror inte att man ska klippa banden mentalt med gamla kärlekar utan plocka upp de lärdommar man dragit... De har format mig till den jag är idag. 100 erfarenheter rikare liksom...

2007-03-01 @ 08:49:47
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: Louise

Du får "trösta" dig med att du är snyggare än vad hon är.

2007-03-01 @ 11:25:36
URL: http://louraverise.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Maria: Det är som en drog..! Tyvärr får man ju som sagt ibland reda på saker man hellre hade sluppit veta om.

Annie: Så sant! Och inte minst i det här fallet. Fast jag ångrar mig faktiskt att jag inte drog den där lärdomen då.. det är/var en riktigt bra kille!

Louise: Det gör jag väl (nästan) alltid vet du väl :/ (Fast då jag tittar på den där bilden tycker jag nog att det är så också - vik hädan, Jantelag)

2007-03-01 @ 15:26:03
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Anonym

apropå lassbo: det var som fan. skratta högt för mig själv när jag läste hans inlägg om telefonsvararmeddelande "dock inte TP på sportredaktionen".

jag raderar. orkar inte raljera om hit o dit.


ang. martin: jag minns honom så väl. lång å reslig... på bilden tyder jag enda likhet mellan dej och hans fru: petite. på längden.

2007-03-01 @ 23:27:42
URL: http://punaniii.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Punaniii: Personligen trodde jag Lassbo föredrog lite mognare män.. men nej, tydligen inte.

*Suck* mm, Martin var lång, reslig och jättejättejättesnygg! Och du har rätt i att jag och Maria inte är så lika, nej! Det är bra att du ändå uttryckte det så finkänsligt :)

2007-03-03 @ 01:45:22
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se