Plus och minus

Plus och minus - en solig torsdag i slutet av mars

+

Att Natasja (som ska lära upp mig) var borta hela em var bara positivt eftersom det var betydligt lättare att lära sig nya saker själv framför datorn - okej, med lite hjälp av Pia..

Första dagen det gick att ha vårjacka t o m på morgonkvisten!

Köpte ett paket tigerräkor för bara 20:- = god middag med lite vitlök!

Imorgon är det fredag..

.. och på söndag kommer K! Bara för en kväll visserligen men det blir i alla fall lite puss & kram!

-

När ska man hinna hämta ut sitt pass på ett konsulat som bara har öppet 10-12 varje dag om man inte ens jobbar i närheten?! 1 månad har jag på mig..

Insett att jag måste ta ett tidigare tåg om mornarna :(

Nästan slut på vatten och orkade inte släpa hem flaskor från affären (Det finns i kranen? Visst, men vattnet här har en bismak av kalk så jag håller mig oftast till flaskvarianten som åtminstone inte är så dyr (2-7:- beroende på butik).

Kommentarer
Postat av: Nina

Du angående vattnet..jag vägrade också dricka det i början för det smakade så konstigt men sen blev jag så jäkla trött på att hålla på och släpa hem tunga vattenflaskor så jag började dricka kranvattnet..och nu är det riktigt gott faktiskt=) man vänjer sig!!

ha en bra dag..Kram

Postat av: Ellinor

Nina: Tycker väl eg. inte kranvattnet är sådär överdrivet äckligt men av någon anledning har jag lättare för att komma ihåg att dricka vatten då det är på flaska. Men jag ska skärpa mig och börja ställa in en tillbringare kranvatten med lite citron i kylen istället.. Trevlig helg och kram tillbaka!

2007-03-30 @ 18:03:34
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se