Positiv utmaning!

Nu då jag äntligen lyckats vända tillbaka dygnet (= klar fördel då jobbet drar igång på onsdag) är jag tyvärr fullständigt utsjasad och gäspar som en galning redan vid 9-tiden på kvällen. Sedan vaknar jag dessutom alldeles för tidigt, som idag strax innan 4 på morgonen! Ska väl förhoppningsvis kunna sova någon timme till om ett tag..

Under väntan på att John Blund ska kicka in igen gör jag en positiv utmaning från
Nina. "Idag" får dock vara igår.. den här dagen har ju knappt börjat!

Positiva saker idag:

1. Naturligtvis att jag fick ett jobb!
2. Det har varit fantastiskt fint väder (om än kallt och blåsigt)
3. (Samma som Nina.. ) Hade nytvättat och mjukt hår!

Saker jag är stolt över idag:

1. Åter igen - jobbet!
2. Att jag skärpt till mig med sömnen
3. (I brist på annat) Att jag stod emot frestelsen att inte stämpla klippekortet på S-toget + köpte tilläggsbiljett precis som man skulle.. det kom nämligen kontrollanter och jag slapp 600:- i böter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se