Sköna söndag

Söndag och jag har redan hunnit med att sova ut (till 8 trodde jag men klockan var ju i själva verket 9), äta frukost och se på; 1) första avsnittet av "Men in trees" och 2) S03E14 av "Desperate Housewives". Blev hemma igår och tog det väldigt lugnt.. bakade äppelsmulpaj och såg på film; "The Queen" och "Employee of the month". Den senare var bäst, kände inte ens till handlingen innan - än mindre visste jag att Jessica Simpson var med - men den var faktiskt oväntat charmig.. jag som inte gillar komedier egentligen. Se den!

Planerna för idag går i stort sett ut på att dammsuga och stryka lite, tvätta handtvätt, besvara mail, förbereda mig inför ärenden som ska göras imorgon samt kanske ta en promenad i parken ner till vattnet. Inga
våfflor för min del! Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se