Våra egenheter är det som gör oss unika

Utmanad av Karin i Israel! Gjorde faktiskt en nästan identisk utmaning i början av förra året men det var ju länge sedan så here we go again..

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Då jag lägger på mascara måste jag stå framför badrumsspegeln med släckt lyse och dörren öppen. Det ser snyggare (?) ut då.

2. Hör jag att någon kommer in genom porten - och det gör jag alltid - och jag har tv:n på måste jag genast sätta på mute ifall det skulle vara en medialicenskontrollant (i DK har vi inte tvlicens utan medialicens).

3. Får jag ett mail som verkar jobbigt så kan det dröja dagar, ibland veckor, innan jag tar mod till mig och läser det. Naturligtvis är det aldrig så farligt som jag inbillar mig.

4. Efter att ha fått bannor av tandläkaren för frätskador dricker jag numera alltid läsk med sugrör som en annan 5-åring (fast nu är läsk tillåtet max en gång/vecka).

5. Jag är bara nöjd med mitt hår samma dag det är nytvättat och plattångat. Över natten försvinner volymen och det blir bara platt och tråkigt. Således går jag omkring och känner mig ful i 2 dagar tills det är dags att fixa igen.

6. Jag älskar att sniffa på danskens hud, det är nästan en besatthet ("Vad gör du?!" brukar han säga men det är så berusande med varm, god hud..)

Jag utmanar Ulrika, Agneta, Louise, Kicki, Annie och Hon på Åsen!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Tack för den du ;). Haha, shit vad svårt!

Och du jag förstår det där med håret... Fast min lösning är att tvätta det varje dag (inte bra jag veet).

Postat av: Annie

hehe :D rooligt. Nu har jag svarat... Inte helt lätt vill jag lova.

2007-03-06 @ 20:34:05
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Agneta: Kul ju :) Hm.. nej, det är väl inte så himla bra att tvätta håret varje dag. Själv gör jag det ca 2 ggr i veckan och det funkar trots allt..

Annie: Roligt att läsa var det!

2007-03-06 @ 22:45:40
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Kicki

Klappat å klart, serru!
http://skrivk.hopto.org/kicki/?p=1695

2007-03-07 @ 17:08:28
URL: http://skrivk.hopto.org/kicki
Postat av: Li

Jag känner också igen mig med håret. Jag tvättar håret varannan dag då det lätt blir flottigt och äckligt. Så jag är äcklig och ful varannan dag.

2007-03-08 @ 14:33:45
Postat av: Ellinor

Kicki: Sjyrrans!
Li: Försök tvätta håret lite mer sällan så kanske både du och det vänjer sig. Det brukar sluta kännas så fett då redan dagen efter en tvättning efter ett tag.

2007-03-13 @ 00:13:54
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se