"Syg"

10.30 idag gick jag hem från jobbet. Sedan dess har jag sooovit! Feber, ont i hela kroppen (My Gad, varför har jag ingen personlig massör?), ont i hals och öron. Holy crap rent ut sagt.

Och imorgon ska Dansken komma ner är det meningen - som det känns nu lär väl det få ställas in. Nästa helg har de nån stor jobbleverans också så då kan vi inte ses. Buhu.. blir lite gråtig då jag tänker på det! Ses vi helgen efter så kommer det vara fyra veckor sedan vi sist fick pussas.

Sa jag att min
stalker har ringt idag också? Tre samtal med början innan 7 på morgonen. Svarar inte så kanske han ledsnar snart..

Ska man vara lite positiv så kan jag berätta att jag har en ask belgiska jordgubbar som ska ätas med skivade bananer. Och en kanelbulle eller två. Kanske till Thank you for smoking om en liten stund.

Ps! Tack för alla kommentarer! Ska ta mig i kragen och svara på de snart - är riktigt dålig på de just nu.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ingen höjdare. Hoppas du kryar på dig snart.

Postat av: Ellinor

Veronika: Tack! Det gör jag nog, hemma idag med dock. Tyvärr blir det inget danskbesök i helgen :(

2007-06-01 @ 08:47:21
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Danne

Lyllos med stalkern, få förunnat att ha ett sånt vider efter sig...

2007-06-01 @ 21:54:48
Postat av: Ellinor

Danne: Ska jag känna mig smickrad..? :) Nejdå, men som tur är verkar han ha lagt av (peppar, peppar!) för nu har det inte ringt på ett par dagar. Det är väl inte så kul att stalka nån som inte reagerar.

2007-06-02 @ 15:09:46
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se