Absolut favorit

LipGloss Bitch utmanar om topp 10 - absoluta favoriter ; produkter jag gärna köper om! Så här är min lista, utan inbördes ordning.

1. Redken Color Extend
Hela serien; shampoo, balsam, inpackning och leave-in spray. Älskar dem alla!

2. Dior Skinflash
Bästa concealern på penna, slår YSL guldpenna alla gånger!

3. Lumene Hydra Drops Foundation
Ultralätt foundation, nästan en färgad dagkräm. Perfekt för mig som inte gillar den täckande looken.

4. Max Factor Masterpiece Mascara
Äntligen har jag hittat en mascara jag trivs med - som bara ger långa, snygga fransar utan spindelbenseffekten och utan att fälla. Är bara inne på första förpackningen men det blir garanterat fler.

5. MD Skincare Maximum Moisture Treatment
Kan inte nog rosa denna fuktkräm som jag tidigare recenserat här.

6. Lumene Energy Cocktail
Tvåfas-serum som gör huden babylen. Används nattetid eller blandas med fördel med ovannämnda dagkräm. Eller bara som den är. Dryg dessutom.

7. MACs pigmentskuggor
Föredrar lösa skuggor och bäst i test är MAC! Personliga favoriter är Melon och White Gold.

8. Nailtique Formula 1 & 2
Nagelstärkare som räddade mina naglar! Har recenserats här.

9. Biotherm Lait Corporel
En klassiker, men jag älskar denna bodylotion. Doftar fantastiskt, går in i huden fort och är dryg. Dessutom reas den ofta ut på taxfree.

10. Clinique Simply
Jag önskar att jag kunde köpa denna parfym om och om igen, men den har tyvärr slutat produceras. Ska bunkra på eBay.

Kommentarer
Postat av: Hedgehog-sara

håller med - Skinflash är den allra allra bästa!

Postat av: Ellinor

Hedgehog-Sara: Det enda som är lite surt är att det tar lite tid att klicka ut innehållet - och att man får klicka ofta.. men det är värt det!

2007-11-07 @ 19:21:39
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Louise

Jag har YSLs guldpenna men är inte alls nöjd. Skönt att höra att det inte var mig det var fel på! Dior it is nästa gång.

2007-11-08 @ 11:15:41
URL: http://louraverise.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Louise: YSL ger i mitt tycke ett "kakigare" resultat + att den blir dålig rätt snabbt. Så Dior är ett klockrent val!

2007-11-08 @ 14:59:59
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se