Hur vet man om man är olycklig eller bara rastlös?

Tömd på energi. Måste till en förändring.

Nytt jobb? Nej, jag trivs trots allt även om det kräver total fokus och att man inte har tendens till magsår..
Nytt förhållande? Det vore enklare att svara ja om inte alla de där känslorna hade varit i vägen. Så nej.
Ny bostad? Måste börja leta. 28 år och ingen egen lägenhet.
Ny stad? Jag är inte på långa vägar klar med Köpenhamn. Pensionär i Provence?
Nya vänner? Problemet är ju att de flesta inte bor här. Så nej, men lite fler vänner just här i stan.
Ny livsstil? Ett rungande JA! Ge mig lite energi att klara av det bara..

Så i nuläget får jag väl nöja mig med att skapa fysisk ordning. Denna helg = städhelg!


Kommentarer
Postat av: Little darling

tänker ed så ibland

Postat av: Ellinor

Little Darling: Ja, det gör nog de flesta.. Det svåra är att göra något åt det.

2007-10-27 @ 18:59:23
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se