Jag är en planerande individ

Upp med tuppen imorgon bitti och susa iväg till Kastrup för morgonflyget till Stockholm. Säljkonferens hela dagen, Döden i grytan på kvällen - säkerligen följd av drinks någon annanstans, en god natts sömn på Scandic Infra, förmiddagsflyg till Göteborg där Dansken hämtar, någon timmes flanerande på stan innan det är dags för klipp och färg på Headline, myskväll med hångelsugen Dansk, en lördag i skärgården alt. Marstrand och en god middag på kvällen, söndag tuff-tuff-tåget tillbaka till Köpenhamn.

Tja, så ser resten av veckan ut!


Kommentarer
Postat av: GiselaQ

Härlig helg vecka du har framför dig, inte minst helgen låter toppenmysig! Skönt att det ordnat sig m Dansken!

Kommer ihåg att du varit hos en frisör i Malmö tidigare. Har spanat in salongen. Var du nöjd?
Jag behöver klippa mig!

2007-10-17 @ 18:21:03
Postat av: Ellinor

GiselaQ: Ja, ser fram emot det jättemycket :) I Malmö har jag klippt mig hos Paul på Salong Chic vid Gustav Adolfs Torg (?). Han är toppen!

Postat av: GiselaQ

Tack, då ska jag testa där!

2007-10-17 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se