Happy dance

Man får vara glad åt det lilla. Och just idag är jag alldeles fantastisk glad och bubblig över att jag blev erbjuden att åka på säljkonferensen i Sverige om en dryg månad. Delvis för att det ska bli så ruskigt kul att träffa alla man har daglig kontakt med men aldrig sett IRL. Det kommer bli ett superbra gäng nu då Country Manager R slutar (fått kicken!) om ett par veckor. Något av det mest arroganta som går i ett par skor. 

Men främst för att jag är nöjd över att åka med K från DK. Dvs min lilla halvflirt Sales Directorn för Danmark och Island som nu tar över R:s arbetsuppgifter också. Vi kommer väldigt bra överens och det ska bli trevligt att få spendera lite mer tid med honom än bara enstaka luncher. Framöver lär vi iofs ha mer med varann att göra, just eftersom han får det övergripande ansvaret för Sverige.

Så hurra hurra - jag är nöjd och glad!

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är kul att komma iväg ibland. Om inte annat underlättar det så mycket att man träffat dem man pratar mycket med i telefon. Och flirta på du, det mår ingen dåligt av. Allra minst du ;-)

Postat av: Ellinor

Louise: Se och flirta, men inte röra ungefär.. DET har jag inga betänkligheter mot!

2007-09-14 @ 14:27:43
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se