Nytt i Köpenhamn

Två goda nyheter för alla beautyjunkies med närhet till Köpenhamn!

-
COW Parfymeri slog för ett par veckor sedan upp sina portar på Illum! Än så länge är Vincent Longo och Laura Mercier de enda märkena men vi kan snart vänta oss parfymer och kanske-kanske även Philosophy enligt den trevliga - skånska - tjejen bakom disken.

- Vill man snusa på Library of Fragrance dofter som man hittar på bl a Inezza får man däremot bege sig till Magasin. 120 pix per styck. Själv gillar jag Prickly Pear, men tycker tyvärr de är lite för lätta och flyktiga för min smak.

image666

Kommentarer
Postat av: Ida

Å, det var roliga nyheter. Hoppas hoppas på Philosophy!

Postat av: Ellinor

Ida: Jag också! Och tjejen på COW verkade ungefär lika exalterad som mig inför den möjligheter :)

2007-09-15 @ 20:09:05
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Madeline

Du verkar veta mkt om naglar, så att jag undrar nu om gele naglar, kan man måla vitt på kanten av nageln om man har råkat skrapa till de? hur får man bort gele naglar? aceton?... Tack i förhan!:D

<33

2011-05-12 @ 21:55:59
URL: http://maderinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se