Att jag alltid ska vänta till sista minuten..

.. straffar sig då jag har 5 timmar på mig att föra in alla avdragen i deklarationen, har glömt min "tast-selv kode", slutligen lyckas klura ut hur man får en ny tillfällig skickad till sig via e-mail och nu otåligt väntar på att koden ska anlända. Nu kom den - här ska deklareras!

Uppdaterat: Sådärja! Om allt godkänns (reseavdrag samt ränteavdrag för svenska studielånen) så blir det ytterligare 2500:- tillbaka utöver de 1300:- jag redan fått (och gjort av med). Hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Din lyllos. Själv får jag betala 300 kr tillbaka.

Postat av: Ellinor

Ulrika: Aj då. Fast ändå ingen jättesumma, var glad för det :)

2008-05-01 @ 22:07:50
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se