Mer visning

Imorgon kväll ska jag på visning av en (ser det ut som) mycket fin lägenhet mindre än 50 meter från där jag bodde i 7 månader då jag först kom till Danmark. Det vill säga i Sydhavnen nära Valbyparken och havet. Den är helt nyrenoverad och inte farligt dyr, enda minuset hittills är att det är en 1:a - visserligen med sovalkov. Här kan man se lite bilder (vet inte hur länge annonsen ligger kvar). Det lustiga är att jag såg annonsen redan för några veckor sedan, men drog slutsatsen att det var för sent att maila på den eftersom den legat där ett par dagar. Och nu är den ute igen! Det måste vara meningen att jag ska bo där helt enkelt.. Hoppas på att jag gillar den!

Kommentarer
Postat av: Louise

Den ser riktigt fin ut! Grattis till jobbet ;-)

Postat av: Anonym

vilken underlig avdelningsgrej, men annars en riktigt fin lägenhet!!! köp! ;)

2008-02-21 @ 08:55:34
URL: http://punaniii.blogspot.com
Postat av: Barbamorsan

Ååå köpenhamn , älskar den staden!! För måga år sedan var jag en flitig besökare och närapå flyttade dit. Jättefin lägenhet!

2008-02-21 @ 09:00:17
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Ser superfin ut!

2008-02-21 @ 13:02:09
Postat av: Angelica

Jättefin lgh, och det är nog meningen att just du ska bo där! :)

Grattis till jobbet, vad skönt för dig!

2008-02-21 @ 15:20:32
URL: http://angelicas.webblogg.se
Postat av: Jessica

Åh, va fin den ser ut. Och vilket fräscht kök! Ta den! Köp den!

2008-02-21 @ 16:42:58
Postat av: Ellinor

Louise: Det är den.. och tack :)

Punaniii: Tycker du.. ja, den är lite ovanlig - men jag gillar den nog!

Barbamorsan: Köpenhamn ÄR en fantastisk stad, jag älskar den också! Du hade nog inte ångrat det om du flyttat hit, det har i alla fall inte jag gjort :)

Malin: Ja :)

Angelica: Det verkar ju så minsann, och nu håller jag tummarna för att allt går vägen!

Jessica: Köket är mitt favoritrum! Dumma säljare som renoverade och sedan flyttar.. (pga graviditet). Hoppas på att jag får den!

2008-02-23 @ 11:45:14
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Alena

Tycker OBS-kommentaren var riktigt rolig, "Inga pengar under bordet". Men köket var ju superfint!!

2008-02-23 @ 11:59:03
Postat av: Ellinor

Alena: Det är nog för att det är rätt vanligt förekommande vid andelsboligköp här. Men det är skönt att slippa överraskningen att den helt plötsligt kostar 100.000 mer.. :/

2008-02-23 @ 12:18:28
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se