Minibloggträff

Minibloggträff i onsdags har jag glömt att berätta om.. jag och Louise. Några glas vin och lite mat på hennes hotell i Ballerup (där jag också jobbar). Vår gemensamma bekant däremot, är sur som ättika, leker martyr (ja, jag tycker du är fruktansvärt barnslig!) och har sig. Jag skulle inte heller vilja att två av mina gamla pojkvänner satt och diskuterade mig, men har vi inte kommit förbi allt som hände vid det här laget? Hur som helst så var det trevligt, Louise - det får vi väl göra om någon gång.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi, vad är det man säger, som man bäddar får man ligga? :-)

Det var jättetrevligt, klart att vi gör det igen!

Postat av: Ellinor

Louise: Ja, man får väl det! Han beter sig som en 3-åring just nu.. :p

2008-02-03 @ 14:05:50
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se