Plus och minus

Det håller på att bildas ett litet övertryck i min hjärna av allt som händer just nu! Lägenheten har - efter att ha gått igenom föreningens räkenskaper med Jacob ikväll - visat sig vara en rätt korkad deal så imorgon ska jag prisförhandla och sedan får vi se var det landar. Om man säger såhär; jag ska vara glad om det går jämnt upp förutsatt att jag får ett nedslag i priset. Man måste ju vara rationell också.

Nu ska jag dock sätta lite fart! Det är marketingmöte på kontoret i dagarna två och i detta nu är de ute och käkar. Ska möta upp Norrmannen då de är klara och ta en drink eller två.. (hoppas jag slipper de andra tre norrmännen som också är med). Och då är det ju trevligt att ha duschat av sig dagen.


Kommentarer
Postat av: Lou

Mycket som händer! Haft en trevlig dag? :)

Postat av: Ellinor

Lou: Jo tack :)

2008-02-27 @ 21:41:46
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se