Söndag i Köpenhamn

Söndag och jag har sovit länge (inte till nu, men väl till kl 11). Druckit te och ätit smörgåsar med salami och brie - min last! - till frukost och toksurfat på Sephora och Nordstrom. Jacob snarkar fortfarande, den sjusovaren..

Planer för idag (för min egen skull, sätter jag det inte på pränt blir jag kvar i sängen hela dagen):

- Bestämma mig för musikal och boka biljetter
- Även boka biljetter till Sex and the City-touren (har övertalat K att det är ett utmärkt sätt att sightseeinga)
- Städa! Och stryka. Gud så tråkigt.. Men den här är Guds gåva till hemmafrun.
- Byta musik i MP3:n (Lykke Li, Blue Foundation, Mew..)
- Rengöra sminkborstar

Det är vår i luften i Köpenhamn så kanske borde man ge sig ut på en promenad runt Søerne också..

Kommentarer
Postat av: Alena

Den där SATC-touren behöver jag inte ens övertala mannen i mitt liv att följa med på. Han tycker det ska bli riktigt kul. Men å andra sidan såg han sista säsongen av serien med mig förra julen. Vi får se vad han tycker sen i September när det är vår tur att åka till New York.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se