Testpilot: Benefit "Dr Feelgood"

image698

Så har turen kommit till att recensera en produkt som blivit oumbärlig i min sminkväska sedan jag köpte den i Berlin -
Dr Feelgood från härliga Benefit.

This colorless, weightless balm goes on bare skin or glides over makeup to reduce the appearance of fine lines and pores while soaking up excess oil.

Dr Feelgood ger mig matt, jämn och silkesmjuk hy; under foundation eller Some-kind-a-gorgeous som en primer eller på egen hand - och jag älskar den! Viktigt att grunda ordentligt med dagkräm innan samt att inte ta för mycket, då den annars kan smula lite på ställen som lätt blir torra (åtminstone på mig) som mellan brynen och på näsvingarna. Men är man ingen übertorris så är det inget problem. Blir definitivt ett återköp!

Betyg

 *** *** *** ******

Kommentarer
Postat av: Aurosia

Vilket underbart motiv!

Pirr i magen.

2008-04-10 @ 18:10:37
Postat av: Aurosia

Ops, min bloggadress tenderar att inte komma med. :S Här är den:

http:// theheartbeatofadoll.blogg.se

2008-04-10 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se