TP-diktatorn

Efter frukost (= lunch) idag kapitulerade jag och traskade hem från jobbet med magknip. Inte gått över än. Inte pre-mensvärk, inte magsjuka, inte blindtarmen... hm?

F ö väldigt trevlig dag igår. Norrmannen var på kontoret, klädd i en väldigt grön tröja (ingen kostym, vad händer?). Såg dock knappt ens skymten av honom då han satt instängd med finnen, tysken och två danskar i showroomet hela dagen. Ett retsamt leende och höjda ögonbryn då han stack in huvudet för att säga hejdå på väg till Kastrup. Nästa besök 6 13 mars.

Efter jobbet slängde jag och Pia oss in i Trines bil och körde till Næstved. Mysig kväll hemma hos Dorte med god mat, vin och kändis-TP versionen. Du är för klok för att sitta på vår avdelning sa de då jag briljerade med mina kunskaper om var Charlize Theron växte upp och vilken grupp som gjorde introt till Friends. Dött lopp mellan mitt team med Malene och Anette samt Pia/Trine eftersom det började bli sent. Skillnaden mellan mig och dem är att de spelar för att det är trevligt, jag spelar för att vinna. Men sluta hjälp till! sa jag flera gånger då jag tyckte det gavs för många ledtrådar. Är nog en rätt irriterande besserwisser i spelsammanhang (självinsikt).

Nu: citronglass och
Dannyboy & kärleken.

Kommentarer
Postat av: Jerk

Men alla vet väl att Rembrandts gjorde introt till Friends? ;)

Postat av: Ellinor

Jerk: Inte mina kollegor uppenbarligen..

2008-02-07 @ 21:02:24
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: beatrice

För mig är spel på dödligt allvar. Det är vinna eller försvinna. Skit samma om det är Bamsespelet med 3-åriga syskonbarnet. Vill nån annan vinna får de fasen kämpa! Jag ger inga ledtrådar.

2008-02-08 @ 08:54:25
URL: http://beatrice.blogg.se
Postat av: Ellinor

Beatrice: Eller hur - that's the spirit!

2008-02-08 @ 16:28:16
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se