3 snabba

Fantasilösa inlägg här just nu, men jag är f n sjukt trött mest hela tiden - troligtvis beroende på att förkylningen fortfarande hänger i. 

3 snabba just nu

1. Jag älskar fortfarande Facebook
Ikväll hittade jag ännu en av mina gamla kibbutzvänner, sweet Alex from Texas. Efter 9 år, det är helt otroligt och så skoj att catch up!

2. Oväntade komplimanger är trevligt
The President of Sweden (Karsten) var på svenska kontoret idag. Fick mail av säljkoordinatorn Annelie som hade hört av honom att jag såg riktigt bra ut igår men att han hade glömt att säga det till mig. Ska plåga honom med det då vi ses på fredag, att han inte vågade säga det själv.. så kommer han bli alldeles generad - sött!

3. Långa leveranstider suger
Ni som vet, hur långt tid tar det att få sin leverans från
MAD Minerals? Beställde i början av månaden, tror paketet skickades den 6/1 och det har fortfarande inte kommit. Hoppas och ber att det inte fastnat i tullen - vilket jag inte tycker att det borde med ett värde på DKK 245 inkl. frakt, men man vet ju aldrig.. Jag vill ha mitt smink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se