Bokslut 2007

Jag norpar en lista av snyggaste gravvotjejen (även utan tillägget gravvo!) Linda K och gör bokslut på året som varit!

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Tja.. bodde i tre lägenheter under loppet av två månader kanske? Jag hatar nu officiellt att flytta!

Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2008?
Nej och ja!

Fick någon i din närhet barn?
Isabel och Liza. Sedan ploppade det ut kids lite varstans i bloggosfären också..

Dog någon i din närhet?
Ja, min pappa.

Vilka länder besökte du?
Sverige, Ungern, Spanien och Tyskland.

Vad skulle du vilja ha 2008 som du saknade 2007?
Bättre självdisciplin samt ett något mer stabilt förhållande med en klar riktning framåt..

Vilket datum från 2007 kommer du att minnas, och varför?
4 juni då min pappa dog. 3 oktober då det krisade rejält mellan mig och Dansken.

Vad var din största åstadkommelse?
Inte för att jag tror att det är rätt ord att använda men ok.. mitt jobb.

Vad var ditt största misslyckande?
Det tror jag att jag håller för mig själv.

Vems beteende förtjänade att firas?
Mitt...? För att jag funnit mig så väl tillrätta i mitt nya hemland. Aldrig Sverige igen!

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?
Danskens under de struliga månaderna augusti-oktober.

Var tog det mesta av dina pengar vägen?
Alla flyttlassen. Sedan levde jag på mina sparpengar i fyra månader också.

Vad gjorde dig jätte, jätte, jätteexalterad?
Bokningen av New York-resan. 20 mars!

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2007?
"Come closer cara cara mia..."

Bästa filmer 2007?
Ingen riktig koll på vilka som kom 2007..? Blood Diamond var bra. Och Cecilie. Och Sicko.

Vad önskar du att du hade gjort mer av?
Umgåtts med Dansken. Och kanske utvecklat mitt sociala liv mer.

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
Flyttat.

Favorit tv-program?
Heroes, Californication, Grey's Anatomy, The Amazing Race, Mullvaden

Vilken var den bästa boken du läste?
Kungamordet av Hanne-Vibeke Holst var väldigt bra. Och Smuts av Katarina Wennstam.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt lunch med Föredettingen och tog det lugnt. Det var en söndag minns jag.

Hur skulle du beskriva din stil 2007?
Mer bekväm än tidigare. Usch, det måste jag ändra på i år..

Hur höll du dig ifrån att bli galen?
Att bo i Köpenhamn istället för i Stockholm hjälper rätt bra!

Vem saknar du?
Dansken. Cecilia. Och kanske en icke-nämnd person.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Alla fantastiska människor på mitt jobb - inte minst svenskarna.

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2007?
En riktigt korkad grej har jag gjort och det misstaget lärde jag mig av! Vad det var kan vara osagt..

Lärde du dig något nytt under 2007?
Säkert?

Vad vill du lära dig under 2008?
Danska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se