Pure magic

image694


Idag har jag sett på trolleri på arbetstid.

Inte fullt lika märkligt som det låter.. det har under dagen varit danskt salgsmøde (som det svenska jag ska på i Stockholm torsdag-fredag nästa vecka) och till avslutningen hade de bjudit in hela kontoret att ta del av en trollerishow. För att fira att Danmark magiskt nog nått budget 2007 eller något sådant.

Kan inte säga att jag vanligtvis är något fan av snubbar med hatten full av kaniner men den här trollkarlen var faktiskt både duktig och kul! Lite korttricks, lite Uri Geller (böja bestick), lite fingerfärdighet etc och jag fnissade och applåderade konstant i en timme.

Roligt med avbrott i jobbvardagen sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se