Testpilot: Benefit "Some kind-a gorgeous"

image693


Ka De We i Berlin för några veckor sedan fick jag en provsminkning i Benefitdisken. En av produkterna hon använde var
Some kind-a gorgeous och det var också en av grejorna jag köpte på mig efteråt (29,50 Euro).

An amazing foundation faker! This cream-to-powder formula means silky, even perfection for your complexion. So translucent, it's THE finish for most skin tones. It's an instant "beauty boost" any time of day!

En nyans som anpassar sig efter alla hudtoner låter kanske för bra för att vara sant, men åtminstone på mig funkar det verkligen! Grundar med Dr Feelgood innan (ytterligare en produkt jag köpte, minns inte priset) - dock ingen nödvändighet - och lägger sedan Some kind-a gorgeous  i hela ansiktet med hjälp av den medföljande svampen. Resultatet blir fantastiskt! Jämnt och kanonlent, inte kakigt eller "synligt" på något sätt. Perfekt för vardagsbruk då man bara vill jämna till hudtonen lite. En ny favorit i sminkväskan!

Betyg

*** *** ******

Full pott blir det inte av den enkla anledningen att man måste grunda noga med fuktkräm innan - annars kan det bli "smuligt" på torra områden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se