Tystnad tagning

Det blir nog lite tyst här i veckan. Eftersom jag inte har tiiiiid (eller lust!) att blogga på arbetstid. Igår var jag ute en sväng med Karsten och Mattias, åt god mat här och hade allmänt trevligt. Lite vin blev det visst med.. Ikväll gäller stryka-planera kläder-packa-göra manikyr-grooming och imorgon efter jobbet flyger jag till Stockholm. Ska bo här. Torsdag-fredag lunch är det konferens och på torsdag kväll ska vi ut allihop på Golden Hits (där jag aldrig någonsin trodde jag skulle sätta min fot..) - äta, dricka, se showen och fira av tidigare KAM:en Stefan. Fredag eftermiddag flyger jag hem igen och sedan kommer Dansken i helgen.

Fullt upp mao! Så nu vet ni.


Kommentarer
Postat av: LUAN

SE denna
wowade under hela filmen

http://zeitgeistmovie.com/

Kolla

2008-01-09 @ 00:57:10
Postat av: Ellinor

Luan: I don't think so..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se