Visningssöndag

Har hittills inte sökt lägenhet sådär överdrivet ivrigt - mycket pga att allt är så dyrt och min budget begränsad. Men igår skrev jag på två stycken som verkade hyfsade - och har blivit kallad till visning på båda två imorgon!

Den första redan kl 10 och den hoppas jag mest på. Tvåa på 55 kvadrat, Vesterbro - nära Istedgade / Enghave Plads, okej pris + ydelse. Tyvärr på 1:a sal och inflyttning redan den 1 februari, vilket skulle ge en månads dubbla avgifter. Den andra är kl 16 ute i Vanløse (ca 10 min med Metro från Nørreport och där jag byter till S-tog då jag åker till jobbet). Tvåa på 52 kvadrat, men med altan och 30.000 lägre i pris än den andra. Tyvärr lät det på telefon som om det är äldre människor som bott där så jag är lite tveksam till hur fräsch den är..

Tänker hur som helst inte ta första bästa som inte känns hundra (vore dessutom optimalt att flytta 1 mars eller 1 april istället för omgående) men hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

Välkommen till en ny tävling om ett smycke från Kyss Johanna. Vinnaren väljer själv ut ett smycke ur kollektionen, till ett värde av Max 500:-

Postat av: Ellinor

Se där ja..

2008-01-20 @ 15:36:23
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se