Bit av kaka hittills

Operation Ät-nyttigt-så-du-kan-frossa-i-New York går ganska bra (sa hon efter två dagar). Noll bröd - en prestation för mig - och sötsaker*, från fem till en-två koppar te per dag (har ju en sockerbit i), i stort sett bara proteiner och sallad att äta, frukt, smoothie och massor med vatten. Och vågen visar minus ½ kg.

Imorrn kväll blir det dock ett glas vin eller två, kan inte vara så trist att jag dricker vatten medan de andra ölar och har sig.

Även om det inte är någon bantning det är tal om så vore det ju dock fina fisken att kunna göra om på sina dåliga vanor (= bröd och sötsaker) och hålla det även efteråt.

*Ok, jag köpte faktiskt en osötad chokladbit på Rema1000 igår då jag höll på att svimma av blodsockerfall. Men det var ju första dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se