Här blir tyst idag

Fullt upp idag. Mina svenska kollegor kommer ner eftersom vi har konferens i dagarna två. Efter lunch drar vi igång och håller på fram till sen eftermiddag då vi åker för att se på nya butiken i Ringsted. Sedan tillbaka till stan och ut och äta först kl 21 efter att de andra checkat in på hotellet - jag lär svälta ihjäl! Imorgon börjar vi tidigt och sedan är det fullt ös hela dagen; gå igenom resultat, ny säljtur etc. Jag ska hålla en liten redovisning om vårt nya EDB-system, show and tell ungefär och det måste jag förbereda idag på morgonen innan de kommer.

Hinner inte ta något foto (har heller inte klätt på mig än!) men dagens klädsel blir nog:

- Nya Minauk klänningen (
den till höger) med ett linne under
- Vit tunn knytkofta från Asos (för att det är kallt ute!)
- Vit tjockkofta från Ben Sherman/Macy's (den här, men i vit)
- Cognacsbruna pumps från Diba eller kilklackar från Wedins
- Vit Tods fejkväska, köpt på Sidenmarknaden i Beijing


Kommentarer
Postat av: Amelie

Hej,

skulle du kunna vara vänlig att skicka din mailadress till mig? Jag uppdaterar en lista för modebloggare.

Hälsn. amelie

2008-05-22 @ 17:08:38
Postat av: Ellinor

Hej Amelie! Jag har redan svarat till er via mail för en tid sedan att jag inte är intresserad av att få utskicken därför att jag varken är en modebloggare eller bor i Sverige.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se