Norgebesök

Till min förtret var Norrmannen på kontoret idag. Egentligen väldigt trevligt att ha något tjusigt att vila ögonen på, men eftersom jag var ovetande* om det fina besöket åkte tunika, byxor och sandaler på imorse istället för klänning, klackar och lite mer smink än vanligt. Och jag vet att jag är fånig.

Hur som helst hade vi ett trevligt litet samtal om New York (han & övriga Norge sälj kom hem därifrån för ett par dagar sedan) och jag fick bekräftat att han kommer på den nordiska sammankomsten i Göteborg om två helger. Då kanske jag t o m flirtar lite (och om du läser det här, K: skyll dig själv!). Och dansar hela natten såklart!

* Vilket jag inte brukar vara eftersom jag vanligtvis lusläser kalendrarna för alla mötesrum för att se vilka som bokat


Kommentarer
Postat av: Katarina

You go girl! ;)

2008-05-27 @ 19:28:17
Postat av: Ellinor

Katarina: Haha! Ja, jag försöker i alla fall halvhjärtat att inse att det kanske inte blir jag & K i framtiden.. då får man ju sondera terrängen lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se