Så har jag åtminstone skrivit ett inlägg idag

Jag är toktrött och ska kvällsnappa trekvart eller så innan det är dags för att fixa hår (just duschat), vika kläder (snark) och slutligen semifinal 2!

Under tiden kan ni ju skumma igenom den här trista (för alla som läser den - mindre trist för den som gör den) listan jag hittade hos Lisa.

Dagens..

Vill ha: Sömn. Att sitta halvbakis på konferens en hel dag fuckade upp mitt huvud rätt rejält. Trött i mössan.
Klädsel: Highwaters + vit blus med broderier + vit kofta + lädersandaler
Smink: Primer (ögon + ansikte) + ögonskuggor + mascaror + rouge + läppenna + läppstift
Frisyr: Jag kan inte ha något annat än utsläppt
Händelse: Nyheten att Malene sagt upp sig. Hon har varit på företaget i 12 år och är en underbar tjej så det är skit :(
Låt: Alla schlagers jag lyssnat på i iPoden inför kvällen
Planer: Det har jag ju redan sagt?!
Saknad: Jag saknar redan mina svenska kollegor
Dummaste: Vissa saker som sades på konfan som jag vet inte kommer fungera..
Sjuka: Hur lik Norrmannen en snubbe från SIBA Norge lät i telefonen. Flirtig var han också. Eller bara norsk.
Drog: Vingummin (dumma dumma Karsten som tog fram massa slik!)
Kram: Flera stycken!
Puss: Inte då!
Köp: Ägg + mjölk + yoghurt + något förbjudet!!!
Godis: De där vingummina.. Plus en liten bit jordgubbstårta, fy mig!
Humör: Trött, stressad och rätt glad!
Ord: "Stor och svart" (ja, det är 3 ord). You had to be there.

Kommentarer
Postat av: en annan utlanssvensk

kan man se deltävlingen på nätet? har letat ihjäl mig men hittar inte :-(

2008-05-22 @ 21:18:25
Postat av: Ellinor

www.eurovision.tv



Fast ikväll är det naturligtvis problem med sändningen :/

2008-05-22 @ 21:48:49
URL: http://nippertippan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se