Dressat 10 maj


I lördags, till middag på
Mediterrane, invigde jag den ena av de fina Mina-klänningarna. Tyvärr är den lite stor (även fast man knyter ihop den i ryggen) och kanske inte alldeles figursmickrande nedanför midjan.. Men söt ändå tycker jag! Under klänningen - lite väl urringad annars - vitt linne från La Redoute. Långt halsband lindat två varv från liten butik i Williamsburg, NY.

Och maten (mixed BBQ för två personer) var himla god förresten... besök gärna Mediterrane i Göteborg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Å gud va du är söt! Helt bedårande;)

2008-05-14 @ 10:32:20
Postat av: Louise

Jättefin klänning, tycker den ser ut att sitta bra!

Postat av: Malin K

Den ser ut att sitta bra på bilden iaf! Jättesöt!



Jag har oxå beställt den där, men inte hunnit få den än, så jag hoppas den sitter bra på mig. Tror att du och jag drar ungefär samma storlek.

2008-05-15 @ 13:20:31
Postat av: Ellinor

Elin: Oj.. tack! Nu känner jag mig som en liten docka :)



Louise: Tack! Jag gillar den verkligen, men lite stor är den.



Malin K: Har du S så kommer den sitta perfekt. Beställde ju en annan klänning samtidigt i samma storlek och den var mindre än den här. Hoppas i alla fall du gillar den lika mycket som jag gör!

2008-05-16 @ 17:55:09
URL: http://nippertippan.webblogg.se/
Postat av: DONNASANDRA

Snygging! Tycker den satt riktigt fint. Ja, jag kan inte ha min gula förrän jag köper ett vitt linne pga uringningen och genomskinligheten :-)

2008-05-16 @ 18:37:55
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Eva

Den var söt och snygg på samma gång :)

2008-05-16 @ 19:01:18
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Ellinor

Donnasandra: Nej, utan linne funkar inte klänningen (inte heller den andra jag köpte), alltför urringad! Såg förresten att du kommenterat på inlägget längre ner, men av någon anledning syns inte kommentaren - mycket märkligt!



Eva: Tack!

2008-05-17 @ 13:16:49
URL: http://nippertippan.webblogg.se/
Postat av: Malin K

Har fått min nu. Satt perfekt! :)

2008-05-19 @ 13:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se