Inte brun med sol

Här låg jag!

Stack ner en vända till SolExpress i ren frustration över s**tvädret här i Stockholm (mulet, säkert inte mer än 14-15C) och tog 10 minuter i starkaste båset. Väldigt skönt men effekten är ju minimal, fattar inte why I bother! Det enda som sker är en liten liten, knappt märkbar nyansskillnad (som kommer vara väck om ett par timmar), att fräknarna framträder lite mer och att håret på armarna ljusnar något.

Jag är en riktig blekfis som bara blir riktigt brun om jag solar utomlands, det är riktigt enerverande och då hjälper det inte att t ex K menar att "Du SKA vara blek"... det kan han säga som är brun som en pepparkaka för jämnan! Tacka vet jag brun-utan-sol, synd att det ska ta sådan tid i anspråk att torka bara.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jo men visst! Har i England ligger vi lite fore, och det ar alltid bra. Sag alla avsnitt av Desperate Housewives fore Sverige till exempel! :) Sag att du skrev nagot om billiga stallen i UK dar man kan kopa harprodukter. Jag koper all mina pa Boots, och framfor allt pa ett stalle som heter Superdrug. Vet inte om de fraktar till andra lander, men kolla upp! :)

Postat av: Ellinor

Victoria: ALLA andra ligger lite före Sverige! Men då vet jag vad jag (förhoppningsvis) har att se fram emot då :) Tack för tipset om Superdrug - ska kollas upp!

2005-06-30 @ 17:40:38
Postat av: kersin

kolla på den här länken, ganska snabbtorkande brun utan sol spray

2005-11-26 @ 23:47:52
URL: http://www.turbotan.se/brun-utan-sol/
Postat av: Micke

Ja men prova ett annat ställe solexpress är jue rena rama skit ställena!

2009-04-24 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se