BÖRJAR BRA..

Ingen bra början på fredagen den 13.. Jag brukar alltid jobba fredagskvällar men tydligen inte ikväll.. däremot ska jag dit imorgon (my birthday) eftersom det är en bokning så nu har jag inte råd att tacka nej till det. Det är ju nu innan flytten jag egentligen skulle behöva slutspurta och jobba så mycket som möjligt men det är inte så lätt då man inte får några tider! Och jag som t o m hade gått upp tidigt idag och börjat fixa till mig för att inte hela dagen skulle gå till spillo, nu kan man ju likaväl krypa ner i sängen igen..

Kommentarer
Postat av: Malla

Hoppas du får tur idag! Och grattis på födelsedagen i förskott!

Postat av: Anonym

har du sagt upp dig eller kommer du kasta det "i fejjan på dem"??? jag hoppas på sistnämda.

2006-10-13 @ 13:47:23
URL: http://punaniii.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Malla: Det har inte hänt något illa efter det där i alla fall.. Och tack :)

M: Japp, det sistnämnda! Lite kul ska jag väl få ha..

2006-10-13 @ 16:00:07
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se