Sure

Jag har någon sorts fobi mot att skriva saker som handlar om olika ämnen i samma inlägg. De ska ju kategoriseras för tusan så det har nog med att göra.

Det jag ville säga nu är i alla fall att jag läste hos
Textmissbrukaren att Hello Saferide-Annika släpper skiva på svenska under namnet Säkert! En av låtarna ligger uppe på MySpace så jag gick in för att lyssna och naturligtvis låter det himla bra! Nu köper inte jag skivor men annars så.. Och nej, jag är inte kriminell och laddar ner heller. Inte för att jag inte skulle vilja men har gjort mig av med Kazaa Lite som var helt värdelöst och iTunes måste man ju betala för..

Så kan jag skriva med små bokstäver att jag är galet sugen på hamburgare och tänker gå och handla nötfärs, bacon och bröd för att kunna göra världens godaste.. mums mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låten spelas flitigt i sverige... lyssna på p3 pop via hemsidan, vettja...

hon har förresten releasefest ikväll, som jag dock missa till fördel för min kurs... dämn.

2007-02-07 @ 21:26:20
Postat av: Anonym

som vanligt försvann mitt namn

Postat av: Ellinor

Punaniii: Ja, det blir webradio from time to time men främst Svenska Favoriter! Kanske spelas där också..

2007-02-07 @ 22:02:33
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se