Skäms!

Jag är dålig på allt just nu.

- På att höra av mig till folk
Mail som borde skrivits, samtal som borde ringts.. Snart har jag inga vänner utan f d vänner (och släktingar, fast dem är det väl svårare att "bli av med")

- På att fixa i ordning lägenheten
I fredags fick jag besked om att soffan är 4 veckor (!) försenad och då gick luften liksom ur mig. Har sådan beslutsångest och orkar inte surfa och gå i fler möbelbutiker (förvaring av böcker, soffbord, tv-bord, matsalsgrupp..).

- På att blogga
Inte minst i
ytliga bloggen. Hann inte med den i slutet av sommaren eller sedan i och med alla flyttförberedelser + flytt och har ännu inte orkat dra igång igen.

- På att piffa
Varje morgon är en kamp för att  öht ta sig upp ur sängen (är så trött!) och eftersom jag aldrig är så förutseende att jag lägger fram kläder till dagen därpå redan kvällen innan så blir kombinationerna tråkiga.. har ingen fantasi. Tycker inte ens det är skoj att handla kläder längre så det kanske är förklaringen.. fast jag är rätt less på dem jag har.

- På att ta hand om mig själv
Äter dåligt igen, motionerar inte..

Höstdepp på g?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ånej! Känner igen det där... alla borden som helt enkelt inte funkar. Uscha... hoppas det löser sig!

Postat av: Ulla

Hmm,,har hört flera säga så nu,,,och jag blir sån stundtals på hösten,,,höstdepp,,,yes,,,men det löser sig ska du se,,,,kram

2008-09-23 @ 20:22:04
URL: http://metrobloggen.se/yrselvirr
Postat av: Malin

Låter inte kul alls... Ibland går luften bara ur en. Hoppas på bättring snart för dig:)

2008-09-23 @ 21:23:26
Postat av: Louise

Jag tror att det där med att flytta sliter mer på en än vad man tror. Jag får otäcka hudbesvär varje gång jag flyttar, och bara då.



Det kanske skulle vara värt att ta ledigt någon dag och bara fixa? Man behöver inte köpa allt på en gång. Låt det växa fram. Soffbord klarar man sig bra utan (jag har egentligen aldrig förstått poängen med dem) och matsalsgrupp... äh, ta det lugnt!

2008-09-24 @ 08:59:58
URL: http://trestycken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se