Lady Speed Stick

2008-07-21 @ 21:18:08
"Once you've tried Lady Speed Stick - you'll never go back!".. borde vara företagets slogan! Inköpt på New York-resan i påskas på ordinär drugstore för ca $3.50 (finns överallt) så har jag upptäckt den hårda vägen att jag inte kan vara utan den. Som imorse då jag kladdade på lite gammal Rexona och ungefär vid lunchtid började känna (känna!) att den gav med sig. Pojkvännen har fått i uppdrag att köpa med sig två förpackningar från over there - hoppas han kommer ihåg det!


Den är inte vacker - men bra!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! Jag ska till Köpenhamn på torsdag och undrar om du har några bra shoppingtips? Smink, parfymer, kläder, märkesväskor... Alla tips du kan komma på mottages tacksamt! Evelina

2008-07-21 @ 23:01:50
URL: http://evelinasblogg.blogspot.com/
Postat av: Prinsesse Vil Ikke

Har du sjekket Ebay? Du får garantert tak i storpakninger der.

2008-07-22 @ 13:07:29
URL: http://vilikkes.blogspot.com
Postat av: Badbomben

Jag tror jag provat den nångång, den var köpt i Tallinn. tack för påminnelsen!

2008-07-22 @ 13:33:32
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Evelina: Oj, det skulle jag kunna skriva hur mycket som helst om! Men ok - kortfattat. SMINK & DYL: Bäst på Magasin (Bobbi Brown, MAC m.fl) och Illum (Laura Mercier, Armani, Vincent Longo m.fl). VÄSKOR: Också mycket fint på dessa två varuhus, men det finns även en liten Mulberry-butik på Ströget nästan nere vid Kgs Nytorv om du ska slå på stort. KLÄDER: De flesta (= turister då) går ju på Ströget (bl a Topshop, Urban Outfitters, Mango, Zara samt alla möjliga märken på Illum och Magasin) men jag tycker du även ska titta in på smågatorna, inte minst i lilla gallerian Galleri K. Har du tid att bege dig utanför den omedelbara citykärnan så ska du ta buss 2A (från Rådhuspladsen) och gå av vid Aksel Möllers Have på Frederiksberg där det finns massor med mysiga små butiker på Godthåbsvej. Hör gärna av dig om du undrar något mer.



Prinsesse Vil Ikke: Ja, det kommer helt klart bli ett alternativ i framtiden - kan ju inte susa över till USA i tid och otid.. även om jag gärna skulle vilja :)



Badbomben: Åh, finns den så nära?! Köööp nästa gång du är där.

2008-07-22 @ 18:16:06
URL: http://nippertippan.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Tack för dina tips, har aldrig shoppat i Köpenhamn men det ska bli roligt att se vad staden går för! :)

2008-07-23 @ 01:52:58
URL: http://evelinasblogg.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Evelina: Ingen orsak, och du kommer ha det häääärligt i Kbh!

2008-07-23 @ 20:05:58
URL: http://nippertippan.webblogg.se/yta
Postat av: Cornelia

Hej!



Jag har skrivit tidigare om denna deo.. jag är oxå heeelt fast! Jag frågade sist om ni ville sambeställa... nu är mina slut som jag beställde då. Har du hittat någonstans man kan köpa/beställa?! El om ni själva har några ni vill sälja? :) :) Mvh Cornelia

2009-03-04 @ 14:26:29
Postat av: Johanna

Oj oj, lustigt nog sitter jag i samma skit. Blev beroende av Lady Speed stick på min USA resa. Allt annat fungerar helt plötsligt inte. Skönt att veta att man inte är den enda suckern i Sverige iallafall. Lycka till med ditt fortsatta Lady Speed Stick beroende.

2009-10-07 @ 10:17:29
Postat av: Terese

Jag känner verkligen igen mig med dig och Johanna! Jag köpte den med äppeldoft när jag var i Australien för 5 år sedan och blev fast så jag blev knäckt när den tog slut. När jag var och hälsade på min sambo i Abu Dhabi hittade jag den igen och blev lyrisk så han köpte med sig 6(!) stycken hem så att jag har ett bra tag framöver. Tänk så lycklig man kan bli över deodoranter. =)



Hoppas du hittar dom på annat sätt.



Det kanske blir en tur till Tallinn när dom har tagit slut. ;)

2011-02-25 @ 22:10:37
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0