Mina parfymer!

2008-07-16 @ 17:58:35
Evelina vill veta vilka parfymer vi har och jag vill börja med att säga - jämfört med henne ligger jag ordentligt i lä!



Bakifrån..

Victoria's Secret Pear Glace
Söt och god bodymist

Biotherm Eau Pure
Min senaste - en riktig sommardoft!

Chanel Chance
Påminner mig om förra sommaren eftersom jag köpte den i taxfreen på väg till Gran Canaria

Cacharel Amor Amor
Fick av pojkvän första sommaren vi var tillsammans (3 år sedan) och den är forfarande god

Clinique Simply
Min signaturdoft som tyvärr är svår att få tag i numera eftersom den inte längre tillverkas (buhu!)

Lancôme Hypnôse
Älskar också! Välanvänd som synes..

Sula Sun-Kissed Citrus
En helt fantastisk doft som tyvärr försvinner snabbt trots att det är Eau De Perfum. Köpte i påskas för $30 på Anthropologie i New York och jag måste ha den igen då den tar slut!

Demeter Persimmon
Vi har ju bara ett litet antal av alla de Demeter-dofter som finns i Norden och den här köpte jag därför på BeautyOfASite rätt nyligen. Inte riktigt mig dock så det blir nog inget nyköp.

Marc Jacobs Blush
Inte alls någon favorit

Kylie Minogue Darling
För vanlig för min smak, använd 1-2 ggr

Kommentarer
Postat av: Badbomben

Så kul att se andras parfymförråd. Jag tycker själv att en sån häran mängd parfym är passlig, man har omväxling men de går inte illa. Har själv ungefär lika mycket buteljer. Hypnose gillar jag med, lancome kan nog allt vad dom gör:)

2008-07-17 @ 18:33:56
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Badbomben: Tycker också det är lagom, det är visserligen en hel del jag skulle vilja köpa men det blir nog på provflaskor (t ex på The Perfumed Court) och inte fullstorlekar eftersom de, som sagt, blir dåliga. Och visst är Hypnôse underbar :)

2008-07-17 @ 20:56:22
URL: http://nippertippan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0