Läppgojs!

2008-07-22 @ 20:18:46
Både Make It Up och Karin på El Mika har visat sitt läppgojs idag så då kände jag för att göra detsamma!



Mina härliga Mentha Lip Shine från C.O Bigelow - inköpta dels i New York, dels på eBay. Från vänster till höger i smakerna: Vanilla Cola, Root Beer, Vanilla Malt Shake, Orange Cream, Mentha, Black Cherry Soda och Strawberry Shake. Jag har ett i Double Chocolate Shake också som inte kom med på bild.



Uppifrån och ned: Sweet Talk från Victoria's Secret, Juicy Tubes från Lancôme i okända nyanser (texten har försvunnit på förpackningarna), Super Shimmer från Sephora, Beauty Rush från Victoria's SecretSuperlustrous i Glossy Rose från Revlon, Vinyl Bronze i Golden Goddess från Rimmel, liten tub Superbalm i Raspberry Tint från Clinique.


Uppifrån och ned: Två olika Rosebud, tre olika Carmex, Apoliva från svenska Apoteket (så bra!), Minerallæbepomade från Dr. Scheller, Everon Lip Balm från Weleda, något som jag tror är ett Chap Stick (har pillat av etiketten) i neutral smak, Blistex, Lip Balm SPF 15 från Kiehl's, Shea Butter från L'Occitane.



Från vänster till höger: Slimshine i Lovey-Dove från MAC, läppstift i Toffee Cream från Maybelline, läppstift i Sequin Ruby från Maybelline, Stay Put Lipstick i Grape från Max Factor, Fatbalm i Strawberry från Eyeko.



Uppifrån och ned: Lip Injection Extreme från Too Faced (aj!), skimrande Lypsyl, Glossblossom från Mark, Candy-licious Bon Bonbon från Avon, Shimmer Lip Balm i Cranberry från The Body Shop, Cherry Cola Buddha Balm från Karma Creatives.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilken grymt härlig blogg! Hoppas verkligen att du fortsätter och att du ansluter dig till Pret-ty! Och vilka härliga läppgunkor! Ojojoj! :-)

2008-07-22 @ 22:16:06
Postat av: Ellinor

Ninni: Oj, tack - vad glad jag blir :) Jag fortsätter definitivt och gå med i Pret-ty vill jag också gärna göra så snart jag kan (bloggen måste ha legat uppe en period först).

2008-07-23 @ 06:53:08
URL: http://nippertippan.webblogg.se/yta
Postat av: badbomben

Härlig gunkkavalkad! Buddha balmen är för söt!

2008-07-23 @ 10:20:14
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Badbomben: Tyvärr är jag inte så förtjust i läppgunk man måste pilla i med fingrarna men visst, söt är den!

2008-07-23 @ 20:04:52
URL: http://nippertippan.webblogg.se/yta
Postat av: eli

vart köper du läppstift med märket MAC ? (:

och i vad heter affären ?

2009-09-09 @ 18:37:10
URL: http://eliyouknow.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0