FEMMAN V 31

Lite sen på att besvara veckans Femma, men här kommer den i alla fall:

 

1. Vilken kroppsdel är du mest stolt över?

Är nog inte helt onöjd i alla fall med mina ögon som är rätt stora och ändrar färg efter miljö/ljus (fast de är väl typ grönbruna). Midjan och magen är också okej (fast några rutor har jag inte).

 


2. Välj ett ärr, säg var det sitter och berätta hur det kom till

Har ett ärr på vänster knä där jag ramlade med cykeln då jag var typ 5-6 år. Det gjorde jävligt ont minns jag. Och blödde.

 


3. Vilken är din mest intressanta kroppsliga detalj?

Om det är så intressant vet jag inte, men på insidan av höger lår har jag en inte-stor-inte-liten fläck som är vitare än resten av huden. Kanske en lätt släng av den där sjukdomen som ger en just vita fläckar på huden. Eller bara en pigmentfläck.

 


4. Vilken kroppsdel är du minst kompis med?

Troligtvis mina överarmar som (i mitt tycke) är för slappa. Överhuvudtaget skulle jag nog trivas bättre med en mer vältränad kropp än vad jag har, vill tajta till den helt enkelt.

(Note to self: Börja träna då för 17 gubbar!)

 


5. Har du opererat bort något och saknar du det i så fall?

Nix. Jag är fortfarande intakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se