EN FÖRBANNELSE ÖVER SJ!

Elaka SJ som inbillar sig att de ska inkassera över 900:- av mig för morgondagens returresa till Helsingborg - det kan de glömma! Riktigt ont om biljetter fanns det (ok, lite mitt fel som är ute mindre än 24h i förväg med...) så nu blir det istället buss ner, 355:- kändes som ett vettigare pris (även om jag får tillbaka pengarna sedan av företaget måste jag ju ändå ligga ute med dem). Det enda som suger är att resan nu tar 8.5 h - med byte i Halmstad - istället för 5. Ser INTE fram emot att sitta en hel dag i en varm buss :( Suck och stön...


Kommentarer
Postat av: Harriet

Halmstad är helt underbart att vara i.. Hoppas du har lust och hinner gå runt å kolal lite..

Postat av: Ellinor

Med min tur så har jag ju såklart bara 10 minuter till övers innan nästa buss :( Synd, aldrig varit i Halmstad men det ska ju vara fint!

2005-07-10 @ 08:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se