ZASSY PÅ ZARA

Har väl egentligen aldrig varit speciellt förtjust i Zara. Några mindre lyckade köp är nog anledningen till det.. i form av bl a ett par svarta highwaterbyxor jag drunknade i efter första tvätten samt min bruna kappa i "fuskfårskinn" (populära för ett par säsonger sedan) vars ena hela arm sprack upp i sömmen efter bara ett par veckor. Ingen vidare kvalitet med andra ord. Igår då jag och pojkvännen hastade in i butiken i Sturegallerian blev jag dock nästan knockad.. så mycket fint de fått in! Det mesta i damig 40-talsstil och precis vad Nippertippan likes! Tråkigt nog för mig verkade det som om de små storlekarna i nästan allt fint gått åt som smör i solsken, bl a den berömda skjortklänningen som bara fanns kvar i XL. Suktade efter ett helt gäng söta små blusar med puffärm, varav en ljuvlig med prickar, men fick finna mig i att motvilligt gå därifrån med.. ingenting *fnys*. Har inte varit vid Norrmalmstorg ännu men kan tänka mig att där är minst lika utplockat. Varför kan inte Zara börja med postorder?

hemsidan hittar ni några exempel på den nya fina kollektionen (Flash dessvärre så inga länkar).

Kommentarer
Postat av: Anna

Har läst din blogg gaska länge nu. men hur kommer det sig att du aldrig åker och hälsar på din pojkvän? Är han gift?

2006-02-13 @ 20:12:25
Postat av: Ellinor

Anna: Åh, nej då! Däremot bor han inneboende hos en kompis och hans företag har dessutom filial här i Sthlm så det underlättar helt enkelt att vara hos mig. Nu är det i a f sagt att han ska leta egen bostad i Gbg och då kan jag ju åka ner.

2006-02-13 @ 20:16:58
Postat av: Ellinor

Däremot har han varit gift men de är skilda sedan några år tillbaka.

2006-02-13 @ 20:17:56
Postat av: Hanna

Skjortklänning har jag oxå gått och suktat efter, hittade en på HM igår som såg lovande ut.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se