VATTENFÄRGER FRÅN SMASHBOX

Smashbox Watercolors

Eleven har nu tagit in hela Smashbox sommarkollektion som de valt att kalla för Watercolors.

"Utnyttja ditt artistiska sinne till fullo med den nya serien Watercolors från Smashbox. En samling av sensuella sommarfärger som inspirerats av de genomskinliga nyanser som man ser i romantiska tavlor målade med vattenfärg."

Kollektionen (på något sätt tar det emot att kalla det för det då det inte finns några ögonskuggor.. känns som om det annars är ett måste) innehåller sex produkter varav jag är avgjort mest nyfiken på mascaran Color Cast Double-Ended Lash Tint and Mascara samt ögonpennan Color Wash Eye Pencil. Trots att jag egentligen är lite anti sk dubbelverkande mascaror så låter den här bra eftersom det inte påstås vara någon primer utan bara en genomskinlig mascara (vilket jag ändå alltid använder innan och min börjar ta slut) och en svart i andra änden då. Dessutom kladdfri (hm..) och ett mycket humant pris på 175:-. Ögonpennan låter också som en rätt spännande multiprodukt fast jag är lite skeptisk till att den inte går att använda på innerkanten av ögat. Har funderat på att klicka in en beställning hos Eleven snart - får se om något av detta får hänga med..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se