DET OSAR KATT..

Matoset har legat som en dimma över min lägenhet hela kvällen. Och nej, det är inte jag som lekt Tina Nordström (vad trodde ni liksom..?) utan för ovanlighetens skull antagligen den unga tjejen här bredvid eftersom matos från grannarna är en företeelse som förekommer typ aldrig här annars. Misstänker att inte hon heller finner något vidare nöje i att stå och laga avancerade måltider till sig själv om kvällarna (som bekant lever jag ju främst på mackor då inte K är här i egenskap av gourmet). Hur som helst tycker jag det är himla äckligt med stekos, det sätter sig i såväl mitt nytvättade hår som i kläderna - me not like. Dessutom verkar det ha haft någon sorts pockande påverkan på mig eftersom jag själv tycker jag ätit som en gris ikväll.. färdigmåltid från Familjen Dafgård (grillbit på Werners vis) till middag, nån macka här.. 6-7 jordnötskakor där (från Va' gott, utan vanligt socker - min nya craving!).. kärnfria vindruvor (ett annat beroende).. för att inte tala om allt te, typ 1 kopp/timme. Igår åt jag dessutom ca 3 hg lösgodis fast det hör inte hit. Usch. Jag borde verkligen skärpa mig då det gäller matvanor.


Kommentarer
Postat av: Fancy Desire

Härliga färger du har på din sida!
Fancy Desire

Postat av: klara

detta hör inte hit men du som dejtar en dansk vet du vad knus betyder, är det typ som kram?

2006-03-21 @ 16:50:22
Postat av: Ellinor

Fancy Desire: Tack! Även om jag själv börjar lessna lite, de har hängt med ett tag nu..

Klara: Ja, det är det (99% säker även fast Klaus alltid säger "kram").

2006-03-21 @ 23:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se