SKADEGLÄDJE ÄR DEN ENDA SANNA GLÄDJEN

Precis kommit innanför dörren och hunnit moffa i mig ett par hembakade (ok, restaurangbakade) frallor och en kopp te.. mm. Blev nämligen jobb ikväll för första gången på nästan två veckor och ska dit igen imorrn + lördag med. Klirr i Ellinors kassa! De har nämligen loosat servitrisen de anställde istället för mig, hahaha! Konstigt nog är det inte pga dem, hon hade gjort slut med snubben hon kom till Stockholm för och flyttat tillbaka till Landskrona. Men skadeglädje kallas det ändå från min sida. Skräcken i S:s ögon ikväll då jag berättade att jag flyttar om 3 veckor - exakt på dagen faktiskt - var lite skön att se också. Sist jag var där sa jag ju att jag skulle dra men de visste inte när. Nu blir det till att ragga upp någon annan som står ut med en dåligt organiserad arbetsplats och alkoholpåverkade chefer på arbetstid. Inte mitt bekymmer längre och det känns uuuunderbart! Nu: sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se