Poängavdrag

Jobbigt det blev nu då. Har som vanligt inte varit förutseende och gjort frilansgrejen innan deadline. Eller, den är imorgon vid lunch nån gång men nu innebär ju det att jag måste gå upp tidigt (dvs vid 7-8) för att hinna. Sportlovsspecial - tar längre tid. Nu har jag nämligen ingen lust, är halvtrött och tänkte släcka men om jag känner mig själv rätt kommer jag ligga och vrida mig ett par timmar för att sedan bara få 3-4 timmars sömn i alla fall. Undrar om man slutligen är vuxen då man börjar göra saker och ting i god tid? I så fall har jag väl hunnit upp i förskoleåldern nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag önskar att jag var så duktig också :) Fint med nya designen!

Postat av: Ellinor

Malin: Haha, så duktig lär jag bli först då jag blir pensionär! Stå med de andra gamlingarna och vänta på att affären ska öppna på morgonen bara för att ha handlat typ. Än är jag inte där.. Det andra: Tack!

2007-02-20 @ 07:59:09
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se