Punktvis

Iakttagelser och konstateranden en vanlig grå onsdag i februari..

.. Pratade med en viss person i förmiddags som då var full. Nämnde jag att klockan inte ens var 11?
.. Jag har fått 150 kronor i bonus av H&M som iskallt kastade ut mig ur sin kundklubb då jag flyttade till DK. Nu måste jag bara åka över sundet för att spendera dem.
.. Då jag satt på buss 10 på Istedgade såg jag en tjock man med stort grått skägg som såg ut som en sjöman sitta utanför en av de exotiska butikerna. På något sätt kändes det väldigt danskt.
.. Fick gå till Nordea för sjuttiofjärde gången och be dem se till så att jag kan komma in på min Netbank. Funderar på att byta bank.
.. Hämtade ut paketet med
klänningarna. En var finfin och en var inte-fullt-så-fin. Mer om det senare.
.. Idag har jag fått i det närmaste en utskällning av min pojkvän. Han är nog rätt frustrerad på mig ibland. So am I.
.. Innan dagen är slut ska jag ha sökt minst fem nya jobb har jag bestämt.
.. Pågens kanelgifflar är min drog!

Kommentarer
Postat av: MakeUpYourMind

Har inte läst här på ett tag, så ser jag att du har flyttat till Danmark. Vad kul! Älskar Danmark, jobbar nämligen där. Du kommer inte ha några problem med att hitta jobb, eftersom svenskar är eftertraktade i Köpenhamn.

Postat av: Ellinor

MUYM: Yes, nu bor jag i världens bästa Köpenhamn! Jag har inte varit så framåt på jobbfronten så det är mitt fel att jag inte fått tag i något än. Men det ska nog gå fint!

2007-03-03 @ 01:49:01
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se