FULBLOGGAR

WMP slumpar fram Hermes House Band "Country Road" (jag skäms, ni behöver inte säga något!) och jag får hemska flashbacks till Bogrens i Skövde. Dessvärre innefattar dessa flashbacks också hur jag hoppade och sjöng med.. usch, vad ska jag skylla det på? Att jag var full och studentikos?

F ö så har jag varit nere på IRMA (älskar att bo på 3 minuters väg till 2 matvarubutiker) och handlat bl a kanelgifflar som jag moffar i mig till frukost trots att jag egentligen borde sova ett par timmar om jag inte ska sitta med huvudet i guacamolen ikväll.

Nu kommer Ulf Lundell.. "Lycklig man". Han är inte riktigt min husgud, Uffe, men det är inte långt ifrån. Äh, har inte ett dugg att skriva egentligen och det märks säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se