Pojkband på spanska

Boybands är.. ehum, milt sagt, inte min typ av musik i vanliga fall (nu räknas det inte då jag var 11-12 och var galen i NKOTB). Nu har jag bara hört en låt av spanska (!) boybandet Nash men måste säga.. I like! De är med i årets upplaga av den spanska melodifestivalen och är favorittippade. Tyvärr är det inte med den här låten (i semifinalen jag såg en snutt av sjöng de en gräsligt falsk cover på "Stand by me" så baserat på det förstår jag inte riktigt hur de kunde gå vidare.. tror dock att spanjorerna först väljer artist - sedan låt). Den är nämligen riktigt bra tycker jag! Lyssna! Ni kan blunda samtidigt om ni vill.. låten gör sig bättre då man slipper se bandet hoppa omkring i typisk boybandsvideo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se